Service
Ik heb niets ontvangen?
Al je recente kaartleggingen en hun betekenis kun je terugvinden in jouw
account.
Log hiervoor in, ga rechtsboven naar het kopje
Mijn Account en klik vervolgens op
Kaartleggingen.
Geen e-mail ontvangen?
Heb je een product of dienst aangekocht en zit je te wachten op een mailtje? Dit kun je doen:
- Check je spam of ongewenste email map. Het kan zijn dat het mailtje hierin terecht is gekomen.
- Mogelijk is de mail in een andere map terecht gekomen (zoals de Gmail reclame map).
- Wacht een uurtje. Als het druk is op de mailserver dan kan het wat langer duren voordat de mail binnen is.
Gebeurt er nog steeds niets of heb je het vermoeden dat je een typefout hebt gemaakt bij het opgeven van je email adres? Neem dan
contact met ons op, dan kunnen we het probleem voor je oplossen.
Meestal komt alles goed als je even geduld hebt, en sowieso kunnen wij je altijd verder helpen als er echt niets gebeurt.
Terug naar overzicht